WTF MAIN!?



- Då är man hemma i kära Skåne igen. Fick skjuts ner till Halmstad av en kär vän & sedan missade jag tåget därifrån haha ska alltid ha sån jävla otur när det gäller tåg, alltid! & när det andra tåget ska komma så säger dom helt plötsligt att det blivit inställt! WTF MAIN!? Så va fast i Halmstad i två timmar.

Var faktiskt skönt att komma bort ett litet tag, träffat mina kära töser i Gbg med, Yasse & Lollo, Vatt på Nikas utspring (studenten) haft det jättemys med min kära Natha - E skitglad över att ha träffat dig gumman & träffat på typ en av de skönaste brudarna någonsin, Rosanna. Haft det störtkul helt enkelt.

Men skönt var det att komma hem & krama ihjäl min älskade mamma som jag saknat ihjäl mig till & fick ett fint välkommnande på stationen här i Ängelholm. Mina älskade tjejer, Kattis&Amanda kom & mötte mig så där stod vi & kramades ihjäl i typ en timme (överdriver).

Hmm vad mer kan man berätta? Fått ett nytt skrivbord, riktigt riktigt fint är det, passar perfekt in i det nya rummet. & så ska jag sova för första gången i min säng inatt, byggde ju ihop den för nån dag sen men åkte direkt den va klar typ. Få se hur det blir, kanske rasar?

Ne nu blir det ingen mer update på nån timme eller nåt för nu ska jag äta en god kycklingbaguette & dricka obooyyy vilket vackort vädor, siolen skinooor idaauwg till det. Pussssss på er.

Yasmina, Min andra Halva

Löööllzz!

Nikas utspring



Natha det lilla arslet som sitter & gömmer sig haha ♥



& en liten beebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0