awkward



- Go' kväll! Har inte gjort något vettigt idag, bara legat fastklistrad i soffan & kollar på alla weekend breaks mtv har att erbjuda på söndagar. Fastnade för the City, sikken bitch Olivia är fyfan haha & den nya serien Awkward, sitter tom o laddar ner ett par avsnitt av Awkward just nu. Hinner nog kolla på ett innan Jersey börjar. Riktig seriedag idag, men ja sådana dagar kan väl också va bra.

Vad har ni själva gjort?
Har suttit & funderat på en sak, vad hade ni tyckt om en frågestund? Haha inte riktigt min stil.
Men det hade kanske vatt lite kul för er att ställa några frågor ni gärna vill ha svar på? Eller?
Ni kan vara helt anonyma, spelar ingen roll för mig. & ni kan också jättegärna skriva om vad ni vill läsa mer utav i bloggen, vad ni vill se mer av. Mer bilder? Mer outfits. Va inte fega nu haha vill ju få lite feedback ♥

Kommentarer
Postat av: nätz

kör en frågestund har några saftiga frågor jag vill ha svar på ;)

2011-10-23 @ 23:18:13
Postat av: dagga

- hahaha kommer säkert bara få frågor av dig :( haha mina läsare e grymt fega!

2011-10-24 @ 00:53:58
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej ! Tycker att din blogg är super mysig men saknar faktiskt mer bilder. Läser om allt det roliga du gör men de blir roligare med fler bilder :) Förresten vart brukar du shoppa? ur snygga kläder !!

2011-10-24 @ 15:49:50
Postat av: Gloria

Hejsan hoppas du inte tar detta på fel sätt men som man har läst i din blogg så verkar du ha människor som är avundsjuka på dig och det förstår man för du är vacker och har ett liv med massa saker att göra :) och nu undrar jag om du kan hjälpa mig ! Min gamla bästa vän är ute efter mitt ex va ska jag göra :S ? Jag vet att hon bara gör det för att såra mig, för hon vet att han vill ha mig fortfarande.. hoppas du kan hjälpa mig tycker du är grymt duktig på att ge tillbaka med ord :) och tyvärr kommer jag inte på något att säga till henne.. Tack !

2011-10-24 @ 15:54:03
Postat av: Nicole

Tycker du och din pojkvän är söta tillsammans, kan ni inte skaffa barn snart? Dom kommer bli riktigt söta :D hoppas dom får ditt hår ;)

2011-10-24 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0