Back to black



- Hej, nu är jag halvt tillbaka. & ber om ursäkt än en gång för den hemska uppdateringen. Men som sagt, haft det lite rörigt och har bara tappat blogglusten. Har ni saknat mig? Det märker jag att ni har hihi, statistiken har ju inte sjunkit som tur är. Har saknat er också lite, fast ni är så snåla med kommentarer. Eller ja vissa haha, finns ju vissa som måste skriva sina hat kommentarer då&då för att må lite bättre. Men jag förstår er, osäkra jävlar.

Jaha vad har hänt då? Inget speciellt som jag kan ta här i bloggen iafl, ligger här i soffan & funderar på om jag ska fixa naglarna eller inte. Hållt mig undan det så himla länge nu, men oh jag vill också ha fina naglar jue. Får nog bli en snabb runda inom Åhlens tycker jag.

Vad har ni haft för er på senaste tiden?



Kommentarer
Postat av: natha

grattis! jadu vad har vi gjort suttit framför datan som hulkar och väntat på att du ska uppdatera :D

2011-10-04 @ 12:40:00
Postat av: dagga

- hahah förlåt kärring! Men du vet sj hur det är ibland <3

2011-10-06 @ 03:28:41
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0