funfun



- Skitseg morgon! Skulle ha hjälpt mamma med tvätten men nej, skulle iväg på ett möte istället. Så där satt man i två timmar & bara lyssnade, funfun.

& igår var jag ute med mitt hjaaarta Amanda :), fikade som vanligt haha det är standard för oss. Sedan drog vi vidare till henne & hade det mys. Köpte även min efterlängtade väska, äntligen är du min! Fan vad sånt är jobbigt ni vet när man har fastnat för en sak & man har bestämt sig för o köpa den. Men så är det något i vägen typ, affären e stängd eller så finns den inte kvar i just den färgen du ville ha. Mög! Men jo! Den fanns & jag e happy. Haha palla bli glad över en väska?

Ne nu ska jag hjälpa mamma med att handla. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0