Rumors are carried by haters, spread by fools, and accepted by idiots.



- Fattar mig inte på folk som skapar rykten för att förstöra för andra, mår ni bra av det själva? Patetiska fittor är vad ni är. Ger sig själv lycka i andras olycka. Äckliga monster. Ljuga så hårt att man tror på sig själv, är det friskt?
Fyfan vad man kan hata folk ibland, folk som ljuger så hårt bara för att se en annan ledsen. Jag själv kan inte ljuga, ser inte menningen med det. Visst har man dratt ett par vita lögner några gånger, men aldrig ljugit så hårt så att jag svär på andra. Smuts rakt av! Hoppas de människor ni svärt på får lida för er skitiga mun så kanske ni lär er något.

  • fikat med Nadja
  • träffat Mändz en stund
  • promenerat med Nadjisen
  • Solat
Yes det är lite av vad man har gjort idag, imorn blir det att dra till en studievägledare, måste få lite svar & sedan hämta ut ett paket, haha stor plan jag har gjort va? Hoppas det är finare väder imorn än vad det har vatt idag så man kan va ute lite längre... Ohh måste fortf till simhallen! What's wrong with me? Jag ska alltid dra ut på saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0