Står det fest på schemat eller inte?



- Godmorgon! Vaknade för en halvtimme sedan & har bara gått runt & yrat. Snart e det dags för frukost, blandade i lite äpplen & kiwi i min hallon yoghurt & fyllde på med havrefras yumyum detta ska bli gott. Efter frukost blir det till att städa * Bigtime! Ska försöka hinna städa hela lägenheten innan mamma kommer hem.  Vad snäll jag är, mitt rum får jag ta sist.

Igår blev det en kvällsfika med Amanda & idag ja vad händer idag? Står det fest på schemat eller inte? Känner att jag behöver komma ut lite. Idag eller imorn, det är ett måste iafl. Älskar våra utekvällar tjejer, fan vår sommar ägde rejält! Take me back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0