supriseshow



- Såg nyss överassknings avsnitten till Oprah Winfrey & fyfan vad fint personalen & hennes vänner hade gjort det.
Riktigt bra show, man blev ju nästan lite ledsen. Älskade när Jamie Fox sjöng för henne & bakom dök Stevie Wonder upp från golvet.

Jaja nog om det, igår blev det en liten utgång iafl, jag & Amanda bara & hade det mega skoj, massamassaskratt.
Tog först en liten drink hos mig, vidare till Topspin där Mändz träffade sin man & vi tog en dricka, sedan lämnade vi honom & satte oss på Torsten's & tog ännu en dricka & till slut blev det en runda på Morris. & ja kvällen var ju inte dåligt.

Idag har man bara legat & segat, tittat på tv & ätit haha. Latdag idag. Ska se om den nya filmen Contagion eller va den nu hette går på bio här i stan. Vill bjuda ut min lilla älskling, haha fan vad manligt av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0