Take me back



- Sitter här & lyssnar på Brick and Lace's fina låt - Take me back & väntar på att älskling ska
duscha färdigt så jag kan göra mig iordning.

Igår träffade Amanda, drog till Espresso House, Stötte på min lilla pojkvän & hans vän, tog en fika alla fyra. & sedan drog jag & Mändz hem till henne. Åt oss feta like always på en massa gott guuudis & tittade på Jersey Shore & sen får vi inte glömma alla roliga bilder vi tog med hennes Webcam haha fyfan. Jag såg ut att komma direkt från en skräckfilm på vissa bilder usch fy.

& idag, ja vad händer idag? Man har ju inte världens lust att gå ut precis. Fult väder, regnar! Kan det inte börja snöa snart? Orkar verkligen inte regn. & så vill man ju ta på sig sin varma vinterjacka också för den delen, bara att gå runt med höstjacka nu e ju iskallt, man fryser ihjäl. När tycker ni man kan slänga på sig vinterjackan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0