frågor&svar



Postat av: Nicole:

Tycker du och din pojkvän är söta tillsammans, kan ni inte skaffa barn snart?
Dom kommer bli riktigt söta :D hoppas dom får ditt hår ;)

Svar: Tack så mycket :), skaffa barn? Nu? Naine haha vill leva lite till. Inte för att livet tar stopp bara för att man fått barn men finns mycket jag vill göra innan jag ploppar ut några ungar. Tack haha hoppas också dom får mitt afro.

Postat av: Gloria
Hejsan hoppas du inte tar detta på fel sätt men som man har läst i din blogg så verkar du ha människor som är avundsjuka på dig och det förstår man för du är vacker och har ett liv med massa saker att göra :) och nu undrar jag om du kan hjälpa mig ! Min gamla bästa vän är ute efter mitt ex va ska jag göra :S ? Jag vet att hon bara gör det för att såra mig, för hon vet att han vill ha mig fortfarande.. hoppas du kan hjälpa mig tycker du är grymt duktig på att ge tillbaka med ord :) och tyvärr kommer jag inte på något att säga till henne.. Tack !

Svar: Titlen min gamla bästa vän ska du inte ens kalla henne, för en gammal vän gör inte så. Även om ni inte är vänner nu men då har hon inte varit en vän överhuvudtaget. Jag tycker det är brist på respekt att göra något sånt, fast sen beror det också helt o hållet på när ni var tillsammans. Om ni var typ 13 år & är 18-20 nu så är det väl inget att bli sur på. Ja jag vet inte vad jag ska säga faktiskt, om du vet att hon gör det bara för att jävlas ska du helt enkelt skita i det. Man ska aldrig låta sånt gå på ens nerver. Du förstör bara ditt humör i onödan. Och om du vet att han vill ha dig fortfarande så låt henne kriga för honom haha låt henne skämma ut sig lite. Förr eller senare kommer hon att inse hur barnslig hon är. Tack själv :)



Postat av: Tessan
Hej ! Tycker att din blogg är super mysig men saknar faktiskt mer bilder. Läser om allt det roliga du gör men de blir roligare med fler bilder :) Förresten vart brukar du shoppa? ur snygga kläder !!

Svar: Hej Tessan, tack så mycket! då får jag väl fixa mer bilder. Haha inte lätt när mamma inte är hemma. Vill ju inte be pojkvännen fota mig i mina outfits haha tycker det e lite pinsamt. & om du nu inte menar outfits, skämmigt läge haha så ska jag försöka fota allt det andra jag o vännerna gör, blir oftast att man glömmer bort det.
Jag brukar shoppa lite överallt, H&M, kan hända att jag handlar på Gina, hmm Jeanskompaniet i Ängelholm. Vart mer? Hippus i Båstad. Finns massor av butiker haha men just nu har jag fått en blackout!


Postat av: Cassie
hur länge har du och emil varit ihopa??

Svar: Imorn har vi faktiskt varit tsm i 4månader



Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]
Största mål i livet?
Största rädslan?

Svar: Mitt största mål i livet är att öppna en skönhetssalong, det är nog mitt största mål i livet just nu, kanske ändras om något år? Who knows
& min största rädsla, den har jag redan gått igenom. O det var att förlora min mormor&morfar. Största rädslan nu är ju såklart att förlora en familjemedlem, någon man älskar.

Postat av: Jenny Jenzaan.Myshowroom.se
Vad är din orginella hårfärg?

Svar: Mörktblont/Ljusbrunt

Postat av: Anonym
vilken deodorant använder du och är det något du kan rekomendera?

Svar: Haha okey? Jag använder Dove Invisible for black&White, så det e den jag kan rekommendera. Luktar gott & fläckar inte!

Postat av: johanna http://barbiie.se
chips eller osbågar?
Singel eller förhållande?
Svart eller vit?
Light eller zero?
Hemmakväll eller fest?

Svar: Fan vad svårt! Haha hmm chips får det bli
Eftersom jag är i ett förhållande så ja, det blir förhållande
Svart, ingen tvekan
Oj, vetifan faktiskt haha. Light nog?
Just nu väljer jag fest, haft för många hemmakvällar.

Postat av: Mergime
*** om du fick välja någons klädstil kändis som en vanlig människa. vem skulle det vara?
vad är en typiskt utstyrsel för dig?

Svar: Som en vanlig människa, då hade jag nog valt Amandas systrar haha vill sno alla deras kläder.
& en kändis, jag hade lätt klätt mig som Louise Roe från the City & som är nu aktuell med serien Plain Jane. Älskar allt hon har på sig. Men det handlar om mod också, ska lova mig själv nu att den här sommaren ska jag sno hennes klädstil haha.
En typisk utstyrsel för mig? Det e väl nog tighst, nån söt tunika till & ett par fina boots eller converse. Klänning & kavaj e något jag alltid har när jag går ut typ, ehm ja... Vad mer kan va typiskt mig, ett par tighta tighta jeans & mysig tröja till det haha svår fråga, kommer inte på något bra svar.



Postat av: Anonym
vem är din/dina bästa kompisar

Svar: Yasmina, Amanda, Nadja, Arta, Emil har blivit av en lite bästa vän för mig nu också haha & så får jag inte glömma mina tre underbaraste killkompisar, Shpetim, Kushtrim & Philip. Även om vi inte har så mycket kontakt så ska ni veta att jag älskar er! & mina tjejer är helt enkelt bäst, finns inga som är så bäst som dom! Änglar är ni, vartenda en av er.



Postat av: Marigona
Vad tycker du om rykten å har du haft några själv?
Gör du något åt saken eller bara ltåer det va?
Du har alltid så fina kläder vart handlar du?

Svar: Jag tycker rykten är hemska, dom förstör bara för andra.
Ja jag har haft rykten, fick ett nytt för nån vecka sen. & det finns ingenting man kan
göra åt saken, så länge du inte bryr sig så kyls ryktena ner. Men bryr du dig & förstorar upp saken
ja då lever ju ryktena vidare. Bäst att låta sånt vara. När man var yngre så tog man åt sig av minsta lilla skit
man hörde & det är bara slöseri med tid.
Om du kikar lite längre upp så har jag svarat på en liknande fråga om vart jag handlar :)



Postat av: anonym
Vad tycker du om sex före äktenskap?
vilken ålder hade du sj det?
vad tycker du ?

Svar: Haha shit, sex före äktenskap. Ehm.. Jadu. Tycker man ska göra som man känner för
det är ju jättefint att vänta, verkligen. Men det är ju inte till för alla, jättestarkt av de som vill spara sig till sin man. Men, om mannen har något att säga om saken o klagar på att du inte är oskuld hit&dit, så klaga tillbaka hihi. Så sex före äktenskap är helt okey för min del, man bestämmer ju själv.
Jag förlora oskulden rätt tidigt faktiskt, just när jag hade blivit 15 & jag tyckte det var så pinsamt att berätta för mina vänner också haha så jag var tyst om det rätt länge.. & gör inte det bara för att ha sex utan förlora den till någon ni tycker är betydelsefull. För ni kommer minnas killen hela ert liv.

Postat av: tina
vad har du för storlek på skorna och vilken musik tycker du om, idoler?

Svar: Det är helt beroende på vilka skor jag har, från 37 upp till 39 faktiskt! Men mest 37-38. Hade du tänkt köpa ett par skor till mig elr hihi?
Jag tycker om house musik, tycker om Linkin park. Eller nej jag älskar dom & Bow wow är fortf en favorit. Eminem är också även en utav mina idoler. Ja det finns massor med artister jag tycker om.


Postat av: stort fan av din blogg!

HEEJ!

fråga1: varför har inte du och din pojkvän ändrat relationstatus på facebook?

fråga2: Vart kommer din pojkvän från? fett snygg måste jag säga ;).

fråga3: vart kommer du ifrån egentligen? :S

puss å kram vi ses på stan
ps brukar stalka dig när du går ute på stan hehe

Svar: Jadu, bra fråga. Har inget bättre svar till det än att jag inte vet, facebook är bara facebook haha men visst hade det vatt lite gulligt & ändra status.

Han är halvsvensk & halvlatino, kommer från Honduras. Tack så mycket ;)

Jag kommer från Polen, född där också :)


Postat av: Mika

Kan du visa outfit som är typiskt dig?

Svar: Javisst kan jag det :)

Postat av: besa

Har du nånsin vatt i smyg med nån kille

Svar: Ja det har jag faktiskt :)

 

Såja! That's that. Nu drar jag från datorn en stund. Känner att jag har suttit med detta förlänge nu.

Vet att det fanns mer frågot att svara på, men nu när jag kollar igenom alla kommentarerna hittar jag inte dom. Fan vad tråkigt, de kan ju inte ha försvunnit så...

 


Kommentarer
Postat av: elin ekström

Joo jag tror väl desamma. Haha jafan, jag kan bara slagga till.. :D

Hur länge haru bloggat?

2011-10-24 @ 19:30:11
URL: http://elintthaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0