Yesterday's hero



- Igår under fikan med Amanda gjorde jag en god gärning! Är lite stolt över mig själv faktiskt. Amanda såg att en äldre dam hade trillat av cyklen & sa till mig: titta hon trilla. Alla glodde & jag o Amanda funderade på att springa ut MEN eftersom tjejerna som jobbar på EH snor åt sig din dricka när du gått ifrån (fast den är halvfull) så satt hon kvar & vaktade som en örn så sprang jag ut & lyfte upp tanten. Så hemskt, att folk bara kan titta på? Yes, jag var nog gårddagens hjälte.

Efter fikat drog vi & handla lite åt min mamma & sedan vidare hem till henne där vi bosatte oss i hennes sköna säng & tittade på nya top model & de där programmet om tjejerna som har idioter till killar. Haha vissa borde ju anmäla sin pojkvän dit tycker man. Kanske hade hjälpt ens förhållande. Menmen, vill man vara dum så ska varken jag eller någon annan stå i vägen. Ur choice.

Efter nån timme blev vi upphämtade & åkte iväg för att kolla på älsklingens projekt. Stolt är jag!
Ne nu ska man väl hoppa in i duschen, mitt hår behöver tvättas tio gånger om haha ser inte riktigt klok ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0