you stupid shit



- Sitter här & mumsar i mig min älskade marabou choklad * frukt&mandel!
Idag har man vatt & kollat på när modern min har dansat Zumba. Såg fett roligt ut faktiskt, man kanske ska testa på det? Sedan har jag för det mesta vatt hemma, & tatt hand om mitt lilla jag. Haft på ansiktsmask, hårinpackning ja hela köret. & så fick jag hem mitt paket från Nelly. Beställde ett par byxor därifrån & fyfan vad de sitter bra, sitter som fastklistrade på en. Ångrar verkligen inte mitt köp.
Har även vatt med Nadja lite, käkat & ba snackat skiiiiit vettni. & ja, nu sitter jag ju som sagt & "mumsar" haha jaja jag vräker i mig den.

En fråga till er, hade ni fortsatt med en kille om ni vet att han bombar sitt ex hela tiden?
Vem fan är ens normal & stannar med en sån piece of shit? ... Ohh hur dum kan du va tjejen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0