Det är jag skyldig er tycker jag



- Nyss kommit hem från älsklingen min
, blir raka vägen till duschen (ska bara blogga färdigt) fixa till mig lite snabbt sen iväg igen. Ska ut o ta en godgod fika med Amändä hade jag tänkt mig. & imorn blire fan shopping ska ni veta! Jag & tjejerna ska dra iväg till det "Nya Väla", ja nya & nya dom har ju fått en massa nya butiker. Så det ska bli kul att kika i, vet iafl vad jag behöver & det är ett par nya boots. Har ett par överfina bruna som slutar under knäna & ena sulan har lossnat. Skulle ut o bowla den kvällen när jag märkte det haha fyfan vad jag såg ut & fan vad det lät när jag gick, sulan slog till mot marken&foten hela tiden hahaha asså fan ni skulle bara sett så sjukt det såg ut, fattig babbe med inga skur :(  men men, hoppas jag hittar ett par fina imorn.
Vill ha några gråliknande boots eller bruna nu denna gången, har tjatat ut mina svarta lite känns det som.

Nä nu blir det duschen hörrni, ni får lite mer uppdatering senare. Det är jag skyldig er tycker jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0