Drama is youre middlename, not mine



- En fråga till dig "Anonym" För vad kan jag bli anmäld? Vad vet du om denna historien är påhittad eller inte?
Vet du om jag skriver om nån speciell person? eller om jag bara gav ut en liten novell i min finfina blogg?
Det finns tusen tjejer som blir misshandlade varje dag, finns tusen tjejer som ljuger i sin blogg varje dag?
& jag ska få mig en anmälning? Jag nämner inga namn så ingen behöver känna sig träffad. Du kan lägga ner lite tid på att anmäla den som misshandlar istället för att sitta här & kommentera min "äckliga" blogg dag in & dag ut.
Om du nu tycker den är så jävla äcklig vaför i helvete är det den första sidan du klickar fram när din data startas?
Varför sitter du som besatt & läser vartenda litet inlägg jag skriver & varför ska du lägga dig i?
Jag har inte sagt att jag är den mognaste i världen, det är ingen. & varför ska jag ta kontakt med den här "personen"
finns hon? Finns hon inte? Det är inte jag som vill prata med "henne". & sist men inte minst så är avundsjuk det sista jag är, Im happy just the way it is.

Så sluta kommentera om du inte har något vettigt att säga, e så jävla trött på dig & du verkar inte tycka om mig heller, men samtidigt så älskar du mig i smyg. För annars hade du inte suttit & stalkat 24/7 din patetiska idiot.

Kommentarer
Postat av: Dagga

- om du nu inte vore så besatt utav min blogg så varför kommer du tillbaka & svarar då? Nej juste det jag skriver är inte ju realistiskt så varför bölar du ;) ?

2011-09-20 @ 16:09:39
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Dagga

- Är det någon som är omogen är det ju du eftersom du inte säger vem du är? Men du vet ju allt om mig & vem jag är. Rädd för något efter som jag är så "gb" av mig? Ful? Nån som är ful är det nog du eftersom du döljer grovt vem du är. Hahahahaha okey har inte jag något liv eftersom jag går ut & LEVER? & du sitter bakom skärmen & kommenterar allt jag gör?

& förresten vad fan vet du om mitt jobb? Hur i helvete tror du jag har pengar till allt jag gör? Haha patetisk är ditt förnamn lilla gumman. Om jag nu inte kan förklara mig så varför kan du då svara på det jag skriver? Du som inte har något innanför pannbenet eftersom inget av det du säger har någon koppling till det jag skriver.

2011-09-20 @ 16:31:34
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0