Häxor är vi inte



- Godmorgon! Vaknade upp hos Amanda idag, fick mig en väldigt god sömn inatt faktiskt.
Efter maten med mamma igår mötte jag upp Amanda & vi gick å tog oss en liten fika, blev uppraggade av någon som trodde han var så sjukt grym på att snacka, social var han allt & jag & amanda fick oss ett gott skratt efter vi hade "dissat honom" Hahaha fyfan Amanda, din min när han kom o satte sig brevid dig, priceless! & hans min efter vi sa att vi hade killar, sne man kan bli då? Där hade han suttit o kämpat & trott han var något o trott han hade fått in värsta stöten när jag o hon inte ens kunde möta varandras blickar för vi hade bara dött av skratt. Ne häxor är vi inte, så vi gick ut o dog av skratt istället. Menmen, efter fikat drog vi hem till henne & låg o snacka som vanligt tills vi somnade & nu sitter jag här i mitt nystädade o fina rum. Mina hyllor är äntligen uppsatta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0