It's you



- Nu har jag gått o tänkt på en sak som har stört mig lite, & jag har en fråga till dig,
eftersom du är så feg & inte ringer mig när du har saker att säga till mig kan jag lika
gärna ta det här för jag vet att du är nr1 fan utav min blogg.

Hur fan kan du gå runt & säga att jag o den andra tjejen är dum? På vilket sätt är vi dumma lilla gumman, på vilket sätt är jag dum för det första? Att jag dumpa skiten & gick vidare? Att jag är lyckligast än någonsin nu? Är jag dum för det? Nog du som är dum, jag tycker bokstavligen talat synd om dig för att du är så jävla patetisk & pinsam. Du kallar andra dumma när det är du som är både dummare än dummast & desperat. Du har all fakta framför dig, precis all jävla fakta men ändå så är du blind. Du litar inte på en som vatt en av dina närmsta vänner, utan du litar på en kille som du kännt i vad kan det va? 3-4 månader? Som du vet har ett jävla rykte efter sig. En kille som kört ut mitt ute i ingenstans & slagit sönder dig. Du trodde du skulle dö? Vem fan är den dumma av oss två då?
Mig rörde han iafl aldrig, han höjde aldrig ens handen. Varför? För han hade en liten gnutta respekt för mig vilket var tur för honom. Skaffa dig en ryggrad o vakta din tunga. Passa dig för vem du kallar för grejer. Det är dig det är synd om, för i slutändan är det du som kommer förlora allt pga någon som inte bryr sig ett skvatt om dig. Det är du som kommer stå där ensam kvar med ett krossat hjärta & ett blåslaget ansikte. Det är du. inte jag, inte hon utan du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0