list



- Har typ ingenting att skriva om så de får bli en liten lista sålänge, kan inte ens gå ut för de blåser så jävla mycket. Palla förstöra min frisyr haha har ju plattat håret, går ut med spikrakt hår, kommer tillbaka med afro.


OM DIG

Vad heter du? -Dagmara
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Hade nog valt Klaudia då, mitt andranamn

Vilket stjärntecken är du? Jungfrun
Vilken årgång är du? -1991
Vart bor du? -Ängelholm
Bott utomlands? -När jag var en pyttis
Vart skulle du vilja bo? - Malmö, Miami haha
Vad vill du bli när du blir äldre? Makeup Artist, Undersköterska & personlig assistent

UTSEENDE
Hur lång är du? - 1.67 tror jag
Hårfärg/frisyr? - Mörkblondt? Just nu plattat i hästsvans
Ögonfärg? - Blåa
Mest nöjd med? - Hmm, mitt lockiga hår kanske?
Minst nöjd med?- Hmm vet inte faktiskt, om jag ska välja nåt på ansiktet måste det va näsan haha men bara om jag måste välja.
Skostorlek? -37-38
Glasögon? -Naine
Har du några piercingar/tatueringar? -Ja det har jag

VÄNNER OCH LIVET
Hur vill du dö? -Somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig? - Utseende eller personlighet? Gäller det utseende har jag fått höra flera gånger att jag & min bästa vän Yasmina påminner om varann, samma sak gäller personligheten. Vi klickar på alla sätt & vis
Vem är mest högljudd? -Nadja
Vem får dig mest att skratta? -Alla mina vänner får mig att skratta
Vem har du känt längst? - Kattis, Arta, Yasmina & Amanda
Vart vill du bo i framtiden? - Har inte denna frågan redan vatt? Malmö, Miami hade vatt nice haha
Om du fick ändra vad du ville på dig själv - Att jag är för snäll mot männsikor
Hur länge tror du att du kommer leva? - Haha ehm typ tills jag blir 80?


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär? är kär
Blivit dissad? haha aa
Rymt hemifrån? - när jag var en pyttis, kom inte långt innan pappa hann springa efter mig
Skolkat? - ojdå, ja det har jag & ångrar mig till en viss del
Sovit utomhus? Inget jag har minne av faktiskt
Gråtit i skolan? - Ja
Spytt i skolan? -Yes
Gjort något dumt som du skrattar åt idag? - ohja många saker
Sett en död människa? - ja.
Druckit alkohol? - under studenttiden levde jag på alkohol mina vänner
Ätit sushi? - smakat en minibit & aldrig igen
Varit på scen? - yiiis sir
Råkat få hela julgranen över dig? - haha nej
Retats? - ja
Blivit stoppad av polisen? - ja under mina unga dar då jag trodde jag var en liten gangsta hahaha pinsamt.


DU

Svär? - ja det gör jag

Sjunger bra? - nej men går att lyssna på nog
Duschar dagligen? - ofcourse
Vill gå på högskola/universitet?- ska plugga vidare i Januari men inte på nåt av det
Vill gifta dig? - ja
Tror på dig själv? -ja såklart men inte i alla lägen
Tycker att du är attraktiv? -kanske inte för alla men ja
Har en ipod? - nope
Ber? - kan hända
Går till kyrkan? - nej
Sover med gosedjur? - nej
För dagbok? - jag bloggar ju? ;D
Dansar i regn? - ja så fort det regnar springer jag ut & kör raindance.


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade? -Amanda
Du pratade med och vad pratade ni om? -Min mamma, vad vi prata om? Att vi skulle till Jysk va det nog
Du smsade med? -Min finaste Emil
Du kramade? -Amanda
Du skällde på? - oj vem har jag skällt på? Kommer inte ihåg ens haha


TROR DU PÅ
Liv på andra planeter? - hmm kanske? jag vet inte haha
Mirakel? -Ja
Magi? - Chris Angel hahahaha, nej
Kärlek vid första ögonkastet? -Emil, var det kärlek vid första ögonkastet för oss haha?
Satan? - Om Gud finns, finns Satan
Spöken? - ja
Tomten? - ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0