Nu får du din jävla



- Meeeen Hallååå! Nu får du din jävla uppdatering Natha haha ♥
Haft en liten seg morgon, hoppade in i duschen vid 1tiden, fattar ej att jag låg o drog mig så länge. Snacka om lat!
& sedan har jag städat lite smått innan modern min kom hem, ville göra henne lite glad. & ja det blev hon för nu ska vi ut & äta, har inte ens ätit frukost men äsch kinamat knäcker nog frukosten bigtime!
& efter det blir det att träffa min älskade Amanda, ta en fika & snacka massa crap.
Ne hörrni, mer uppdatering får det bli sen. Skulle ba slänga upp ett litet inlägg som ett tecken på att ja jag lever.

ja ni fattar att jag ej va beredd på den här bilden, men den bjuder jag på (:

Kommentarer
Postat av: natha

det va på tiden din apa

2011-09-12 @ 18:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0