så himla fint gjort



- Tack för alla gratulationer
& tack för igår tjejer. Bäst är ni!
Ska berätta lite kort om igår, mina babes (Nadja & Amanda) kom hit, jag stod nere & väntade vid porten & när de kommer vid hörnet ser jag bara ben & tusen ballonger (20 st för min ålder), snacka om glad jag blev.
Vi drar upp till mig, fick världens finaste presenter. Tack så hemskt mycket & så hade de köpt tårta också som var övergod!


Sen blev det utgång & sedan hämtade min underbaring mig & så kommer man hem till detta:

Han hade lagt ljus runt hela rummet, så himla fint gjort! Tack ♥

 

Det va det, vad har man gjort annars idag? Nada, legat i världens bästa famn & degat & sen bara vatt hemma o degat ännu mer. Fått prata med min bästa vän också, 3h, 9min & 23sek för att vara exakt. Vi kan prata om allt & inget o ändå är minsta lilla bokstav vi säger intressant haha, kändes som vi hade pratat i 20min bara.

Love our talks! ♥ and I love you Yasmina.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0