theese boots are made for walking



- Hemma från Väla nu, blev en snabb runda till solariumet innan jag väl kom hem. & nu sitter jag här o tråkar.
Blev ju ingen riktig heldag med tjejerna. Bara Amanda eller ja bara & bara hon e ju fan inte så baaaaraa va!
Fett kul bara du&jag, gick inte en endaste sekund utan att vi skrattade. Har så kul med dig babe ♥
Blev inga gråaktiga boots, gick runt i varenda jävla skoaffär men hittade inga & då menar jag inga gråa/aktiga!?
Öh förvirrad typ? För bara tre veckor sen kunde jag bara se den färgen inne i skobutikerna men nej, inte nu. Men det är alltid så, när man verkligen vill ha något så finns det inte kvar. Men hade ju inte otur för det, hittade ett annat par, kärlek till dom säger jag bara.

Snacka om god mat dom hade där med!

Svårt att fota helsvart.

& så fick lite underkläder & grejer till mamma även följa med hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0